Hip Hop Dance Center

Hip Hop Dance Center's Discussions (32)

Discussions Replied To (29) Replies Latest Activity
Hip Hop Dance Center

"New Styel House Pop Lock et beaucoup de bon temps... !!! ;-)"

Hip Hop Dance Center replied Jan 23 to Content de vous avoir pour cette nouvelle saison...

16 Feb 17
Reply by Flora
Flora

"Ouep, j'avoue j'étais un peu mou ces derniers temps mais là je me remet dedans t'i..."

Hip Hop Dance Center replied Jan 19 to Krump!!!!

1 Jan 19
Reply by Hip Hop Dance Center
Hip Hop Dance Center

"Les cours c'est tout les Mercredis de 18h à 19h30 (gratuit) et Jeudis de 19h à 21h..."

Hip Hop Dance Center replied Jan 6 to Content de vous avoir pour cette nouvelle saison...

16 Feb 17
Reply by Flora
Keanna

"Hello and welcome. Here we like dance Hip Hop, so don't hesitate, bring videos, ch..."

Hip Hop Dance Center replied Nov. 19, 2008 to Anything!!1

3 Nov. 19, 2008
emeline

"Salut...!!!!"

Hip Hop Dance Center replied Nov. 5, 2008 to break

1 Nov. 5, 2008
paula

"Hi. Our classes are every Wenesday: 6 to 7p.m (free) and Thursday: 7 to 9p.m (3eur..."

Hip Hop Dance Center replied Oct. 21, 2008 to HELP hip hop classes in PARIS?????????

1 Oct. 21, 2008
Yoann

"Si tu veut renconter des breakers il y a gare de lyon qui est le spot du moment et..."

Hip Hop Dance Center replied Oct. 20, 2008 to Cours de Break

5 Oct. 27, 2008
Reply by Yoann
Hip Hop Dance Center

"Comme dit précedemment, les cours le week end c'est mort pas dispo la salle. désolé."

Hip Hop Dance Center replied Oct. 11, 2008 to Content de vous avoir pour cette nouvelle saison...

16 Feb 17
Reply by Flora
Hip Hop Dance Center

"Yo Yo Yo. Bien sur que oui c'est toujours au programme, alors quand est ce je te v..."

Hip Hop Dance Center replied Oct. 11, 2008 to Content de vous avoir pour cette nouvelle saison...

16 Feb 17
Reply by Flora
Hip Hop Dance Center

"Les cours le week end c'est mort la salle n'est aps disponible? Par cntre contact ..."

16 Feb 17
Reply by Flora
  • First
  • Previous
  • Next
  • Last
  • Page 1 of about 3

RSS

About

© 2009   Created by Hip Hop Dance Center on Ning.   Create a Ning Network!

Badges  |  Report an Issue  |  Privacy  |  Terms of Service

Sign in to chat!